Medlemsorientering

Kære lidelsesfæller

Godt nytår til alle. Vi håber, I er kommet ind i det nye år uden fyrværkeriskader og uden bøder for at overtræde forsamlingsforbuddet.

Vi må desværre konstatere, at træningsstoppet fortsætter, og der er pt. ikke muligt at sige, hvornår vi starter op igen. Vi skal ikke betale træningsudgiften under nedlukningen.

Vi må håbe, at vaccinen efterhånden får bugt med smittetallet, men den engelske variant, der er særdeles smittefarlig spøger i baggrunden, så det er dystre udsigter.

Vi skriver selvfølgelig, når vi har noget nyt om vores træningssituation.

Vi kunne tænke os at høre fra jer, hvis I skulle være så heldige at blive vaccineret.

Genoptagelse af træning

Mandag 17. august 2020 genoptages træningen efter Covid19 pausen. Alt er dog ikke som det plejer at være.

Der må maks være 8 personer pr hold, og lokalet vil være inddelt i 8 felter af 4 m2. Det betyder desværre at man indtil videre kun kan træne 1 gang om ugen.

Træningstider er de samme som tidligere, mandag kl 17-18, onsdag kl 16-17, torsdag kl 17-18, og søndag kl 11-12.

Lilian har fordelt holdene, og de flestes 1. prioritet har kunnet imødeses

Vigtig information

Albertslund Kol Forening                                                                                                                                         Tirsdag d. 10. marts 2020

Til foreningens medlemmer,

fysioterapeuter og andre samarbejdspartnere.

Foreningen stopper fra d.d. al træning samt andre fastsatte arrangementer, herunder generalforsamling, på grund af den eskalerende coronavirus.

Statsministeren har i dag på et pressemøde opfordret den danske befolkning til at passe på de ældre, de svagelige samt dem med kroniske lidelser, herunder især folk med lungelidelser, og det billede, der tegner sig for den nære fremtid er skræmmende, da smitte mellem folk er konstateret uden, at det har forbindelse med udlandet.

Når en sådan opfordring offentliggøres, må vi som udsat gruppe også passe på os selv og aflyser derfor alle aktiviteter foreløbigt frem til og med d. 20. april, hvorefter I vil høre nærmere.

Vi opfordrer til, at I passer rigtig godt på jer selv.

Kontingent og betaling for træning

Kontingent for medlemskab af foreningen blev på generalforsamlingen fastsat til 100 kr. pr. år.

Træner man 1 x ugentligt, koster det  50 kr. pr. måned, som skal betales månedligt forud.

Træner man 2 x ugentligt, koster det 100 kr. pr. måned, som skal betales månedligt forud.

Bankoplysninger:

Nordea Bank

Reg.nr. 2410   Kontonummer  4383 312 960

OBS! OBS! OBS! Husk endelig at anføre dit navn eller anden identifikation når du betaler.

Der kan betales via netbank, eller der kan laves en fast overførselsaftale fra eget pengeinstitut til KOL foreningens konto.

De få, som ikke har denne mulighed, kan betale kontant efter nærmere aftale med

Lilian på tlf. 22 63 66 19.

Hugo på tlf. 51 94 69 13

Dobbeltklik her for at tilføje din egen tekst.